تماس شبانه روزی

13 – ۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

آدرس دفتر ما

شهرآرا،برج شهرآرا،همکف، واحد ۲۷

تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت -رای سرویس-۲۲۲۹۴۴۵۱

تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت -رای سرویس-۲۲۲۹۴۴۵۱
565
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
مدیریت سایت

تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت

بناگذار تنها نمایندگی محصولات TECNOKIT تکنوکیت و خدمات پس از فروش و تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت  با بیش از  ۳۰ سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی TECNOKIT تکنوکیت و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه TECNOKIT تکنوکیت ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

بناگذار ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه TECNOKIT تکنوکیت  ، خدمات پس از فروش TECNOKIT تکنوکیت  ، تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت ، نمایندگی ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت بناگذار نمایندگی مجاز ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۳

نمایندگی شمال تهران:

۰۲۱۲۲۲۹۴۴۵۱-۵۳

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

۰۲۱۶۶۹۲۳۴۰۶

پشتیبانی:

۰۲۱۸۸۲۴۰۴۸۴

خدمات قابل ارائه برای تعمیر مایکرویو تکنوکیت

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی مایکروویو تکنوکیت

برد الکترونیکی ماکروویو تکنوکیت ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا اتصالی داخلی ماکروویو و یا بر اثر ضربه خارجی دچار آسیب گردد که در این صورت با تعمیر و یا تعویض برد اصلی ماکروفر تکنوکیت مشکل رفع خواهد شد. جهت جلوگیری از بروز خرابی برد الکترونیکی مایکروویو تکنوکیت حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

برد الکترونیکی ماکروفر تکنوکیت یکی از مهمترین قطعات دستگاه بوده و تمام فرمان های مایکروفر توسط این قطعه انجام میگردد. لذا تعمیر این قطعه نیازمند تخصص ویژه در حوزه الکترونیک را دارا میباشد. مهندسین ما در بناگذار با توجه به تجربه طولانی و شناخت المان های مرتبط با این قطعه اقدام به تعمیر برد الکترونیکی مایکروویو تکنوکیت با استفاده از قطعات اورجینال تکنوکیت می نمایند.

تعویض مگنترون (لیزر) ماکروویو تکنوکیت

مگنترون ماکروویو تکنوکیت یکی از مهم ترین قطعات ماکروویو میباشد که وظیفه تولید اشعه و گرم کردن مواد غذایی را برعهده دارد. مگنترون ماکروویو تکنوکیت بر اثر استفاده نادرست و یا مداوم ،دچار خرابی میگردد و در صورت خراب شدن مگنترون مایکروویو دیگر غذا را گرم نمیکند.

تعویض موتور گردان ماکروویو تکنوکیت

موتور گردان ماکروویو تکنوکیت وظیفه چرخاندن سینی را برعهده دارد. که بر اثر استفاده نادرست و بار سنگین داخل دستگاه امکان خراب شدن این قطعه وجود دارد. .

تعویض ترانس های ولتاژ ماکروویو تکنوکیت

ترانس های ولتاژ در مایکروویو تکنوکیت وظیفه افزایش جریان برق جهت راه اندازی مگنترون را بر عهده دارد. استفاده نادرست از دستگاه و نوسانات بیرونی ممکن است باعث خرابی ترانس های ولتاژ مایکروفر تکنوکیت گردد.

تعمیر صفحه لمسی ماکروفر تکنوکیت

صفحه لمسی ماکروویو تکنوکیت به مرور استفاده دچار خرابی میگردد و دکمه ها دیگر عمل نمیکنند. لذا این خرابی موجب عدم کارکرد دستگاه میشود.

تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت
تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت

نکات استفاده از ماکروفر

    1. از ظروف فلزی در ماکروفر خود استفاده نکنید ؛ همچنین از ظروف چینی شفاف و بدون حاشیه براق استفاده نمایید .
    2. برای جلوگیری از خشک شدن غذا ها ، ظروف را با درپوش داخل ماکروفر بگذارید .
    3. تفاوت ماکروفر و ماکروویو در نوع امواجشان می باشد .
    4. ماکروفر نسبت به دستگاه های دیگر از دست دادن ویتامین های مواد غذایی آن کمتر است .
    5. به یاد داشته باشیم مقدار کم امواج ماکروویو برای ما ضرری ندارد ولی امواج تلفن ، ماهواره و… برای ما مضر می باشد.
    6. غذا های متراکم را با مدت زمان بیشتر و با قدرت کمتر بپزید .
    7. دقت کنید که منافذ خروجی گرمای ماکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیب نرسد.

راه ها ارتباطی برای تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت:

شما می توانید برای  تعمیر ماکروویو TECNOKIT تکنوکیت خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی ۱ الی ۲ ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه بناگذار در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین
چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام بناگذار rayservis.com@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس تکمیل فرم
درخواست خود و ثبت نمایید

ثبت درخواست

پیگیری درخواست سرویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی