تماس شبانه روزی

13 – ۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

آدرس دفتر ما

شهرآرا،برج شهرآرا،همکف، واحد ۲۷

تعمیر یخچال مجیک شفmagic chef در رای سرویس

تعمیر یخچال مجیک شفmagic chef در رای سرویس
566
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
مدیریت سایت

بناگذار

شرکت بناگذار ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر یخچال مجیک شف و دیگر برند ها میباشد.جهت تعمیر،سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۸۸۲۴۹۰۱۰-۱۳
بناگذار آماده کمک رسانی حتی در ایام تعطیل.
شرکت  بناگذار با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال مجیک شف و برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری میکند
 

مجیک شف magic chef

تعمیر یخچال مجیک شف
شرکت magic chef با به کار گیری از ایده های جالب برای تولید نسل جدیدی از محصولات خانگی به منظور تغییر تحول در این عرصه تاسیس شده است. این شرکت مستقر در ایران است ومحصولات آن با بالاترین کیفیت تولید و عرضه گردد.
ما با استفاده از جدید ترین و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری از خلاقیت و طراحی مدرن، محصولاتی با کیفیت برای سهولت در امور زندگی شما عزیزان فراهم کرده ایم.
طراحی محصولات این شرکت برگرفته از محصولات آلمانی میباشد و تمامی محصولات از بالاترین کیفیت برخوردار می باشند
 

چند مشکل رایج در یخچال ها

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که یخچالتان خراب شده و یا به درستی کار نمیکند.یخچال قلب یک خانه است .تنها وسیله ای که مدتم در برق است و در حال کار کردن است یخچال آن خانه است پس مراقبت از سلامت و عملکرد آن از مهم ترین وظایف مصرف کننده است.جهت تعمیر یخچال مجیک شف خود با بناگذار تماس بگیرید.
 

۱-فریزر برفک زده است

تعمیر یخچال مجیک شف
 
۱-اگر یخزدگی بصورت یک تیکه و به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر می باشد با مرکز خدمات بناگذار تماس بگیرید چرا که این مشکل باید توسط تکنسین مربوطه بررسی و حل شود.
۲-اگر برفک بصورت قطرات آب یخ زده می باشد و فرم قندیل،روی دیواره داخلی فریزر و سقف مشاهده شود این امر طبیعی است. چون با باز شدن درب فریزر رطوبت موجود در هوا جذب فریزر می شود. (بعد از تمیز کردن یخچال ، درب یخچال و فریزر کمتر باز و بسته شود)
۳-اگر یخ زدگی به صورت کمی باشد یعنی به اندازه ای که بتوان با حوله یا دستمال پاک نمود طبیعی می باشد. معمولا در فصل تابستان به علت رطوبت زیاد هوا این مورد بیشتر مشاهده می شود .
 

۲-مواد غذایی داخل یخچال یخ میزنند

تعمیر یخچال مجیک شف
 
۱-در ابتدا بررسی نمایید درجه یخچال روی عدد و درجه مناسبی قرار گرفته و تنظیم شده است .
۲-در بخش هر یخچالی طبقات بالا از سرمای بیشتری نسبت به طبقات زیرین بر خوردار است. با توجه به این موضوع مواد غذایی مانند میوه و سبزی جات را نباید در این طبقات قرار داد برای جلگیری از یخ زدگی.
۳- در یخچال هرچه از سمت در به سمت دیواره عقب نزدیک می شویم خنک تر می شود.
۴- میوه و سبزیجات حتما” باید در جا میوه ای قرار گیرند و قرار دادن میوه و سبزیجات بر روی طبقات ، آنها را بصورت نیمه فریز نگه می دارد.
۵-اگر فقط میوه و سبزی در  جا میوه ای یخ می زند کنترل شود که دمای کشو در حالت نیمه فریز(مرغ و گوشت) نباشد ، در اینصورت روی دمای میوه و سبزیجات قرار گیرد.
۶-چنانچه با تغییر تنظیم دما به گرمترین درجه و رعایت کردن موارد فوق ، مواد غذایی هنوز یخ می زند باتکنسین مربوطه تماس بگیرید.
 

۳-یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

تعمیر یخچال مجیک شف
 
اگر مواد غذایی در قسمت فریزر  کاملا” از حالت یخ زدگی خارج است (مثلا”مرغ و گوشت کاملا”شل و نرم شده اند) در صورتیکه دوشاخه به پریز مستقیم وصل شده باشد و یخچال به برق وصل است (بدون استفاده از سیار و محافظ و سه راهی) و با دستگاه دیگری مشترک نباشد و آب شدن مواد غذائی به دلیل قطعی برق نباشد با مرکز خدمات تماس بگیرید.
اگر لامپ درون یخچال روشن است و اگر روی صفحه نمایشگر « پیغام خطا »دیده شود ،می بایست با تکنسین مربوطه تماس بگیرید ولی اگر پیغام خطایی مشاهده نکردید بررسی کنید که  پریز برق مشکلی ندارد .
 

۴-درب یخچال به درستی بسته نمی شود

تعمیر یخچال مجیک شف
 
در ابتدا بررسی نمایید لاستیک های دور در دستگاه سالم باشد.در صورتیکه لاستیک دور در دفرمه شده است و یا دچار پارگی و یا شل شدگی شده است با بناگذار تماس بگیرید تا تکنسین های ما لاستیک نو برای شما فراهم و نصب کنند.
در غیر اینصورت ممکن است ظروف غذا و دیگر وسایل داخل یخچال عامل این مشکل باشند که با جا به جایی این مشکل حل میشود.
چنانچه با بسته شدن درب ، درب دیگر باز و بسته می شود ، این حالت طبیعی می باشد . دلیل اینکه درب باز و بسته می شود این است که یک داکت(کانال) برای انتقال سرما از داخل فریزر به یخچال وجود دارد و با محکم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع کرده و باعث باز و بسته شدن درب می شود .
اگر  با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز می ماند و حتماٌ باید با فشار دست بسته شود با بناگذار تماس بگیرید.
یخچال تراز نیست و یا سطح زیر آن ناهموار است تراز بوسیله پایه های پیچ دار قسمت جلوی دستگاه انجام می شود ممکن است این مشکل ناشی از عدم تراز بودن یخچال میباشد.
اگر درب بسته باشد و خودبه خود باز شود : می باست با مراکز خدماتی و سرویس دهی تماس بگیرید. ابتدا موارد فوق را رعایت و بررسی کنید اگر مشکل چیز دیگری بود می بایست یخچال سرویس گردد
 

چرا بناگذار را انتخاب کنیم برای تعمیر لوازم خانگی خود

تعمیر یخچال مجیک شف
شرکت بناگذار ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر یخچال مجیک شف و دیگر برند ها میباشد.
جهت تعمیر،سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
۸۸۲۴۹۰۱۰-۱۳
بناگذار آماده کمک رسانی حتی در ایام تعطیل.
شرکت  بناگذار با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال مجیک شف و برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری میکند.
بناگذار به شما عزیزان پیشنهاد میکند در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلال در بخش های عملکردی یخچال، مشاهده هر گونه اخطار و دیگر تغییرات را جدی گرفته و با شماره  ۱۳-۸۸۲۴۹۰۱۰  تماس بگیرید.
بناگذار در صورت بروز مشکلات ذکر شده با کمک کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات یخچال مجیک شف می تواند با ارائه خدماتی نظیر  سرویس دهی دوره ای و یا تعمیر فوری دستگاه، به مشکل و یا خرابی دستگاه شما پایان دهد.
همواره میتوانید نکات ایمنی و طرز صحیح به کار گیری و استفاده از دستگاه خود را توسط متخصصین ما در این زمینه فرا گرفته و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.
تلفن تماس:
۸۸۲۴۹۰۱۰-۱۳
 

نحوه ارتباط با ما

توصیه میشود که اگر از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید به هیچ عنوان دست به تعمیر ،تعویض و یا حتی تمیز کردن یخچال به صورت تخصصی نزنید.
شما برای تعمیر یخچال مجیک شف  خود دو راه دارید :
۱-با مراجعه به سایت بناگذار و یااینستاگرام و یا تلگرام نکات آموزشی را مطالعه نمایید و در حد توان در تعمیر یخچال مجیک شف خود قدم بردارید.
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/rayservis.com/
۲-با تماس با تعمیرگاه مجاز بناگذار واقع در تهران ،خدمات تعمیر و سرویس یخچال مجیک شف خود را از ما بخواهید.
تلفن تماس:
۸۸۲۴۹۰۱۰
۸۸۲۴۹۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی