تماس شبانه روزی

13 – ۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

آدرس دفتر ما

شهرآرا،برج شهرآرا،همکف، واحد ۲۷

نمایندگی آریستون -تعمیر لوازم خانگی Ariston آریستون-۸۸۲۴۹۰۱۰

نمایندگی آریستون -تعمیر لوازم خانگی Ariston آریستون-۸۸۲۴۹۰۱۰
574
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
مدیریت سایت

تعمیرگاه مجاز و نمایندگی آریستون

بناگذار تنها نمایندگی آریستون و خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی آریستون با بیش از  ۳۰ سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی آریستون و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه آریستون ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

بناگذار ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه آریستون ، خدمات پس از فروش آریستون ، نمایندگی آریستون و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت بناگذار نمایندگی آریستون و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۳

نمایندگی شمال تهران:

۰۲۱۲۲۲۹۴۴۵۱-۵۳

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

۰۲۱۶۶۹۲۳۴۰۶

پشتیبانی:

۰۲۱۸۸۲۴۰۴۸۴

تعمیر لباسشویی Ariston آریستون

در بسیاری از موارد که هم‌وطنان ما از ماشین لباسشویی آریستون استفاده می‌کنند با ماشین لباسشویی خود مشکلاتی دارند که شاید فکر کنند این مشکل بخشی از کارکرد لباسشویی آن‌ها بوده و نیاز به تعمیر و سرویس ندارد اما می‌خواهیم به بخشی از این موارد اشاره‌کرده تا شما را با آن‌ها آشنا کنیم و بتوانیم کمکی در حل این موارد کرده تا لذت داشتن یک لباسشویی خوب و سالم را تجربه کنید.

نمایندگی آریستون
نمایندگی آریستون

 

  • تخلیه نشدن یا دیر تخلیه شدن آب ماشین لباسشویی آریستون
  • ایجاد صدای زیاد زمان تخلیه شدن آب دستگاه آریستون
  • سرعت کم آبگیری دستگاه آریستون
  • عدم تخلیه کامل آب و پودر ماشین لباسشویی آریستون
  • چروک شدن لباس بعد از شستشو
  • تولید صدای نابهنجار و لرزش زیاد هنگام کار با لباسشویی آریستون
  • تمیز نشدن لباس بعد شستشو مانند روزهای اول
  • استشمام بوی نامطبوع از درون ماشین لباسشویی آریستون

موارد ذکر شده بخشی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران لباسشویی آریستون با آن درگیر هستند و اگر شما هم با این مشکلات روبرو هستید می‌توانید برای گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

خدمات پس از فروش آریستون تعمیر لباسشویی آریستون

 

تعمیر ماشین ظرفشویی Ariston آریستون

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون توسط تعمیرکار ظرفشویی آریستون باعث افزایش طول عمر در ظرفشویی شما میشود ، نمایندگی تعمیرات آریستون با استفاده از قطعات فابریک و  بهترین شوینده برای ظرفشویی آریستون شما بهترین خدمات را ارائه مینماید ، در نظر داشته باشید برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آریستون حتما از قطعات فابریک آریستون استفاده نمایید نه متفرقه !! همچنین با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون تا ۷۵ % در هزینه ها صرفه جویی نمایید .

پس از هر ۳۰ بار شستشو یکبار از جرمگیر استفاده کنید . برنامه کامل شستشو را بدون گذاشتن ظرف در داخل ماشین ظرفشویی آریستون  و با استفاده از پودر جرم گیر ظرفشویی آریستون  ( که در شرکت بناگذار موجود می باشد ) بکار اندازید تا رسوبات ماشین ظرفشویی آریستون پاک شود.

 

خدمات پس از فروش آریستون

 

تعمیر ماکروفر Ariston آریستون

خدمات ماکروفر آریستون تخصص میخواهد و برای تعمیرات آن باید از خدمات نمایندگی تعمیرات آریستون بهره مند شوید تا از

قطعات فابریک و ضمانتنامه استفاده نمایید ، همچنین در نظر داشته باشید تعمیرات آریستون در نمایندگی آریستون باعث

افزایش طول عمر آن میشود ، همچنین برای رضایت حال شما عزیزان تعمیرات ماکروفر آریستون را تحت پوشش قرار داده ایم تا

با اطمینان خاطر و بدون دغدغه به تعمیرات ماکروفر آریستون خود در نمایندگی تعمیرات آریستون بپردازید .

 

تعمیر قهوه ساز و چای ساز آریستون

 

تعمیرات آریستون

تعمیر یخچال آریستون و تعمیر ساید بای ساید آریستون 

این مجموعه با داشتن ۲۰ سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.
با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر یخچال‌فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌فریزر ما تعمیرات را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر تعمیر فوری یخچال فریزر می‌توانید تعمیر یخچال فریزر در محل را تجربه و از خدمات تعمیر یخچال فریز ۲۴ ساعتهبهره‌مند شوید.
به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.
در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود ، تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

 

تعویض فیلتر ساید آریستون در مرکز خدمات بناگذار 

راه ها ارتباطی با نمایندگی آریستون :

شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی آریستون خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی ۱ الی ۲ ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه بناگذار در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین
چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام بناگذار rayservis.com@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس تکمیل فرم
درخواست خود و ثبت نمایید

ثبت درخواست

پیگیری درخواست سرویس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی