تماس شبانه روزی

13 – ۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

آدرس دفتر ما

شهرآرا،برج شهرآرا،همکف، واحد ۲۷

انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی

انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی
556
۹ مرداد ۱۴۰۱
مدیریت سایت

انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی در تمام مدل و برند ها ، تخصص ما می باشد. افراد ما با استفاده از پیشرفته ترین و بهترین وسایل ، تعمیرات انواع لوازم خانگی را انجام می دهند و مشکل مورد نظر را رفع می کنند.

تعمیر تمام لوازم برقی، شامل لوازم خرد و کوچک برقی مانند اتو و سشوار تا لوازم بزرگ و ضروری هر خانه، مانند لباسشویی و یخچال فریزر در سامانه خدمات در محل آچارباز انجام می‌شود. برای تعمیر هر گونه لوازم برقی خود کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در سایت تعمیرات لوازم خانگی آچارباز و یا ثبت سفارش در اپلیکیشن آچارباز، درخواست اعزام تعمیر کار خود را ثبت کنید.

در صورتی که لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد ، شرکت رسا سرویس فرد متخصص و با تجربه را به محل کار یا زندگی شما می فرستد تا وسیله مورد نظر شما را تعمیر کند .

هدف اولیه شرکت بناگذار از ایجاد گروه تعمیرات لوازم خانگی ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد و خوشبختانه توانسته ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب کنیم.

کارشناسان ما

تعمیرات لوازم خانگی در اکثر موارد باید توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود. در نظر داشته باشید که هر فردی در یک حوزه متخصص می باشد و اکثر تعمیرکاران که خدمات مورد نظر را ارائه می دهند از مهارت بالایی برخوردار هستند. این افراد با چندین سال کار در این حوزه تجربه لازم را کسب نموده اند. کارشناسان ما هر ساله دوره های عملی را سپری می کنند تا دانش و مهارت های خود را به روز کنند و با تکنولوژی های جدید آشنا شوند.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات لوازم خانگی

اگر تعمیر وسیله مورد نظر را به فرد غیر متخصص سپرده اید ، متوجه خواهید شد که این فرد از قطعات تقلبی استفاده کرده است. استفاده از قطعات تقلبی عمر وسیله شما را کم خواهد کرد و شما باید مجددا هزینه ای را جهت تعمیر و سرویس آن پرداخت کنید. بنابراین هنگام تعمیرات لوازم خانگی به افراد متخصص و حرفه ای مراجعه نمایید.شما در هر نقطه تهران که باشید می توانید تعمیرات لوازم خانگی خود از جمله  تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران ، غرب، جنوب و… را با مجموعه رساسرویس بسپارید.

اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شود ، به دلیل آشنایی افراد متخصص با نقاط قوت و ضعف تمام لوازم های خانگی و با استفاده از تجربه ای که در این حوزه بدست آورده اند به سرعت متوجه عیب وسیله مورد نظر می شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف می کنند. در برخی موارد ممکن است قطعات تعویض شوند.

روال ثبت سفارش

با تماس با شماره تلفن خدمات رسانی بناگذار یا ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن، کارشناسان پشتیبانی بناگذار با شما تماس خواهند گرفت.

در صورتی که دستگاه شما در دسته بندی لوازم بزرگ برقی باشد، تعمیرکار در محل شما دستگاه را تعمیر خواهد کرد. اگر مشکل دستگاه شما در محل قابل رفع نیاشد و نیاز به صرف زمان بیشتر و استفاده از تجهیزات بیشتر در تعمیر گاه باشد، دستگاه به تعمیرگاه ارسال می شود و تعمیرات در تعمیرگاه به اتمام می‌رسد و در نهایت به محل شما بازگردانده خواهد شد.

انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی :

  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر اجاق گاز
  • تعمیر مایکرویو
  • تعمیر مایکروفر
  • تعمیر تلویزیون
  • تعمیر ساندبار
  • تعمیر چرخ گوشت
  • تعمیر قهوه ساز
  • و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی