تماس شبانه روزی

13 – ۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

آدرس دفتر ما

شهرآرا،برج شهرآرا،همکف، واحد ۲۷

به تعمیرات لوازم خانگی رای سرویس رای دهید:
۵/۵

تعمیر یخچال بوش

سال‌هاست که یخچال فریزر بوش در میان پرطرفدارترین‌های بازارهای جهانی قرار دارد. تمامی لوازم خانگی این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. با این حال، حتی برترین برندهای جهان هم بنا به دلایل متفاوت دچار مشکل می‌شوند. نظر به فناوری پیشرفته‌ای که یخچال فریزر این برند دارد، توصیه می‌شود که جهت هرگونه خدماتی از نصب تا تعمیر و سرویس از یک تکنسین آموزش دیده و ماهر کمک بگیرید. رای سرویس ، با علم به فناوری پیشرفته یخچال بوش و با هدف کسب رضایت کامل مشتری، آموزش تکنسین‌ ها و به روز نگه داشتن دانش آنها را از اولویت‌ های خدمات خود قرار داده است. پس می توانید با خیالی آسوده تعمیر یخچال بوش خود را به ما بسپارید.

مشکلات رایج یخچال فریزر بوش

در ادامه می خواهیم به مشکلات رایج یخچال فریزر بوش بپردازیم و بدانیم علل آن چیست و شما در صورتی که یخچال و فریرز بوش دارید در صورت خرابی می توانید با شرکت رای سرویس تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای تکنسین های ما بهره بگیرید
 

خنک نکردن یخچال فریزر بوش

خنک نکردن یا سرد نکردن یخچال فریزر مشکلی است که باید در اسرع وقت برطرف شود زیرا در غیر این صورت مواد غذایی به سرعت فاسد خواهند شد. خرابی فن‌های یخچال، دیفراست و برد الکترونیکی، کمبود گاز و خرابی قطعات دیفراست از اصلی‌ترین دلایل سرد نکردن یخچال هستند.

صدای زیاد یخچال بوش

صدای زیاد یخچال معمولا در اثر تراز نبودن یخچال، مشکلات فن‌های یخچال و معیوب بودن موتور فن کندانسور رخ می‌دهد. پیدا کردن علت اصلی صدا دادن یخچال فریزر باید توسط تکنسین تعمیر یخچال صورت بگیرد.

یکسره کار کردن یخچال بوش

صدای زیاد یخچال معمولا در اثر تراز نبودن یخچال، مشکلات فن‌های یخچال و معیوب بودن موتور فن کندانسور رخ می‌دهد. پیدا کردن علت اصلی صدا دادن یخچال فریزر باید توسط تکنسین تعمیر یخچال صورت بگیرد.

تمایزهای رای سرویس
گارانتی معتبر ۱۰۰%
سرعت عمل بالا ۱۰۰%
مجوزهای قانونی و پروانه کسب ۱۰۰%
سابقه کاری بالا ۱۰۰%

روشن نشدن یخچال فریزر بوش

در صورتی که یخچال فریزر شما به طور کلی روشن نمی‌شود، پیش از هر چیزی باید دوشاخه و پریز را بررسی کنید تا نسبت به وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید. در صورتی که جریان برق به دستگاه وجود داشت، موتور یخچال، رله اورلود، ترموستات یا سنسور توسط تکنسین تعمیر یخچال بررسی خواهد شد.

بسته نشدن درب یخچال بوش

بسته نشدن درب یا سخته بسته شدن آن عموما به دلیل مشکلات لاستیک دور درب است. خرابی لولای درب و تراز نبودن یخچال نیز از دیگر دلایل بسته نشدن درب یخچال هستند.

بوی بد یخچال بوش​

بوی بد یخچال معمولا ناشی از ترکیب بوی چند ماده غذایی یا مواد غذایی فاسد شده است. برای جلوگیری از بوی بد، بهتر است آن را به طور منظم تمیز کنید و غذاهای مانده را دور بریزید.

از کار افتادن یخساز یخچال بوش

از کار افتادن یخساز از جمله مشکلاتی است که بسیاری از کاربران این دستکاه تجربه می‌کنند. در صورتی که یخساز شما یخ تولید نمی‌کند، ممکن است یخچال سرمای کافی نداشته باشد یا آب به یخساز نمی‌رسد، اما اگر یخ از یخساز خارج نمی‌شود، مدول یخساز یا قفل درب مشکل دارد.

از کار افتادن یخساز یخچال بوش

منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر می‌تواند به دلیل وجود مشکل در عملکرد ترموستات، باز بودن بیش از حد دریچه دمپر، تنظیم نبودن دمای فریزر یا اتومات نکردن دستگاه باشد.

تکنسین‌هایی که در حال حاضر با رای سرویس همکاری می‌کنند و تمام کسانی که در آینده وارد این مجموعه خواهند شد، از فیلترهای تجربه و دانش فنی عبور می‌کنند. تنها در این صورت است که تکنسینی امکان همکاری با رای سرویس خواهد داشت. به علاوه، فردی که به منزل شما اعزام می‌شود در زمینه دستگاه و برند شما تخصص دارد یعنی تعمیرکار یخچال فریزر بوش دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می‌کند.

برای اعتماد به رای سرویس دیگه چی کم داری ؟

یک بار امتحان کنید قطعا مشتری ما خواهید شد. (تضمینی با برگه و امضا)

تماس تلفنی