تماس شبانه روزی

13 – ۰۲۱۸۸۲۴۹۰۱۰

آدرس دفتر ما

شهرآرا،برج شهرآرا،همکف، واحد ۲۷

به تعمیرات لوازم خانگی رای سرویس رای دهید:
۵/۵

تعمیر یخچال ال جی

اگر در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد یخچال ال جی خود شده اید و قصد رفع آنها را دارید توصیه ما به شما آن است که سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر یخچال را صرفاً از نمایندگی های رسمی و مراکز مجاز دریافت نمایید. توجه به این موضوع سبب می گردد تا شما دریافت‌کننده برترین سطح کیفی خدمات در حوزه تعمیر یخچال باشید. همانگونه که می‌دانید تعمیر یخچال ال جی به دلیل ابعاد بالای این دستگاه و دشواری‌های حمل آن، معمولاً به صورت سرویس در محل انجام می‌پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر پس از ثبت درخواست، توسط متقاضی، به آدرس ذکر شده مراجعه کرده و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند.

تعمیر یخچال ال جی در منزل و محل کار یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط رای سرویس است که توسط تیمی از برترین کارشناسان تعمیر یخچال انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

سرویس و عیب یابی یخچال ال جی

سرویس و عیب یابی یخچال ال جی یکی از مراحل مهم در تعمیرات این دستگاه است. با عیب یابی دقیق و اصولی، تکنسین متوجه ایرادات دستگاه شده و مسیر مشخصی را برای تعمیر آن تعیین می کند. این در حالی است که اگر عیب یابی به درستی انجام نشود، ممکن است قطعات اشتباهی تعمیر یا تعویض شوند و مشکل یخچال برطرف نشود.

تیم تعمیر یخچال ال جی در منزل، گاهی تشخیص می دهند که هیچ یک از قطعات یخچال آسیب ندیده و یک سرویس کلی برای رفع مشکلات آن کفایت می کند. در این صورت دستگاه تراز شده و اقداماتی همچون شستشوی فیلترها، بررسی قطعات و … برای سرویس کلی آن انجام می شوند.

تعمیر برد یخچال ال جی

چرا سرعت فن به طور خودکار تغییر می‌کند؟ دلیل شنیده شدن صدای عجیب و غریب از موتور یخچال چیست؟ دلیل کار کردن فن‌ها درحالیکه که کمپرسور خاموش است، چیست؟ چرا فن اواپراتور کار نمی‌کند؟ جالب است بدانید که بروز هر یک از این مشکلات ارتباط مستقیمی با خرابی برد یخچال دارد. نقش برد در یخچال، تعیین وظیفه و مسئولیت هر یک از اجزاء و قطعات این دستگاه است.

 

علاوه‌بر این، این برد یخچال است که ارتباط بین تمامی اجزاء و بخش‌های یخچال را برقرار می‌کند. با این وجود بدیهی است که با بروز مشکل برای برد یخچال، اختلالات زیادی در این دستگاه به وجود بیایند. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در یخچال ال جی مواجه شده‌اید، می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل توسط نمایندگی ال جی استفاده کنید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید.

 

تمایزهای رای سرویس
گارانتی معتبر ۱۰۰%
سرعت عمل بالا ۱۰۰%
مجوزهای قانونی و پروانه کسب ۱۰۰%
سابقه کاری بالا ۱۰۰%

تعمیر لامپ یخچال ال جی

آیا تاکنون این مشکل برای شما به وجود آمده است که لامپ یخچالتان روشن نشود؟ درواقع روشن نشدن لامپ یخچال سه دلیل دارد که این دلایل شامل: سوختن لامپ، خراب شدن سوکت و خراب شدن میکروسوئیچ آن می‌باشند. از آن‌جایی که لامپ یخچال یک قطعه مصرفی است، سوختن آن در استفاده طولانی‌مدت بدیهی است و در این حالت، راهی جزء تعویض لامپ این دستگاه وجود ندارد. البته همانطور که اشاره کردیم تنها دلیل روشن نشدن لامپ یخچال ال جی، سوختن آن نیست و گاهی‌اوقات خراب شدن سوکت یا میکروسوئیچ لامپ یخچال نیز موجب می‌شود که این قطعه روشن نشود.

برای اینکه مطمئن شوید لامپ یخچال شما سوخته است و به تعویض نیاز دارد یا می‌توان به تعمیر میکروسوئیچ یا سوکت آن اکتفا کرد باید با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه می‌دهند.

کار نکردن فن یخچال

متاسفانه زمانی که فن یخچال به مشکل می‌خورد و درست عمل نمی‌کند، گردش هوا در یخچال به درستی انجام نمی‌شود. مهم‌ترین عاملی که موجب کار نکردن فن یخچال می‌شود، فرسوده شدن این قطعه است؛ چراکه فن یکی از قطعات مصرفی یخچال است که دیر یا زود فرسوده شده و نیاز به تعویض دارد؛ البته جمع شدن گرد و غبار بر روی فن یخچال نیز می‌تواند موجب کار نکردن آن شود، به همین دلیل نباید سرویس کردن منظم یخچال را فراموش کرد. نوسان برق هم عامل دیگری است که می‌تواند فن یخچال را از کار بیندازد، به همین دلیل همیشه سعی کنید یخچال را به یک محافظ برق متصل کنید تا دچار نوسان برق نشود.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

ترموستات جای خود را در یخچال‌های جدید و ساید بای ساید به مادربرد و سنسور داده است؛ اما هنوز کاربران زیادی هستند که از یخچال‌های قدیمی که ترموستات دارند استفاده می‌کنند. نقش ترموستات در یخچال، تنظیم دما است؛ با این وجود از عدم تعادل در سرد و گرم کردن محفظه داخلی یخچال می‌توان فهمید که ترموستات آن خراب شده است و نیاز به عیب‌یابی و تعمیر دارد.

اگر شما هم با چنین مشکلی در یخچال ال جی مواجه شده‌اید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه دهند.

برفک زدن یخچال ال جی

شایع‌ترین دلایلی که موجب برفک زدن یخچال ال جی می‌شود شامل: قرار گرفتن یخچال ال جی در محیطی با رطوبت بالا، خرابی لاستیک دور درب یخچال و خرابی ترموستات یخچال می‌باشد. با این وجود بهتر است محل قرارگیری یخچال را چک کنید و لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنید و مطمئن شوید که دچار هیچ گونه پارگی نشده باشد. اگر هیچ یک از این موارد دلیل اصلی مشکل برفک زدن یخچال ال جی نبود مطمئن باشید که ترموستات آن خراب شده است و به تعمیرات اساسی نیاز دارد. البته این مسئله که کجای یخچال برفک بزند نیز در پیدا کردن دلیل اصلی بروز این مشکل تاثیر بسزایی دارد.

برای مثال اگر اطراف درب فریزر برفک زده باشد به این معناست که درب این قسمت کاملاً بسته نشده است یا اینکه مواد غذایی مانع از بسته شدن کامل درب فریزر شده‌اند. اگر برفک در همه جای یخچال دیده شود ممکن است که به دلیل دمای خیلی پایین یخچال باشد. اگر در قسمت عقبی فریزر در جایی که سیم پیچ اواپراتور قرار دارد برفک مشاهده شود می‌توان احتمال خرابی هیتر، سنسور یخ‌زدایی، تایمر یخ‌زدایی و برد کنترل کننده را در نظر گرفت. درصورت بروز هر یک از این مشکلات بهتر است با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در آدرس مورد نظر شما حاضر شده و خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل را به شما ارائه دهند.

 

برای اعتماد به رای سرویس دیگه چی کم داری ؟

یک بار امتحان کنید قطعا مشتری ما خواهید شد. (تضمینی با برگه و امضا)

تعمیر پنکه گوسونیک ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر پنکه گوسونیک

تعمیر پنکه گوسونیک پنکه گوسونیک یکی از پرکاربردترین لوازم برای خنک کردن محیط در فصول گرم سال می باشد که...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر پنکه جنرال ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر پنکه جنرال

تعمیر پنکه جنرال پنکه جنرال General از جمله لوازم برقی پرکاربردی است که مدل های مختلف ایستاده و رومیزی آن...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر پنکه هاردستون ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر پنکه هاردستون

تعمیر پنکه هاردستون در برخی مواقع با گذشت زمان یا استفاده مکرر، احتمال بروز هرگونه مشکلات و خرابی های مختلف...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر دستگاه ماساژور شیائومی ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر دستگاه ماساژور شیائومی

تعمیر دستگاه ماساژور شیائومی بناگذار به عنوان نمایندگی تعمیرات دستگاه ماساژور شیائومی، خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه شما را...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر دستگاه ماساژور کیوت اسکین ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر دستگاه ماساژور کیوت اسکین

تعمیر دستگاه ماساژور کیوت اسکین در صورتی که دستگاه ماساژور کیوت اسکین شما دچار خرابی شده است، باید در اولین...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر دستگاه ماساژور مجیک ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر دستگاه ماساژور مجیک

تعمیر دستگاه ماساژور مجیک در صورتی که دستگاه ماساژور مجیک شما دچار خرابی شده است، باید در اولین فرصت اقدام...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر دستگاه ماساژور شاندرمن ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر دستگاه ماساژور شاندرمن

تعمیر دستگاه ماساژور شاندرمن در صورتی که دستگاه ماساژور شاندرمن شما دچار خرابی شده است، باید در اولین فرصت اقدام...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر دستگاه ماساژور ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر دستگاه ماساژور

تعمیر دستگاه ماساژور خدمات تعمیر دستگاه ماساژور در بناگذار در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران با...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر کارواش کارچر ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر کارواش کارچر

تعمیر کارواش کارچر در برخی مواقع ممکن است کارواش خانگی کارچر شما نیز با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به...

مقالات ادامه مطلب
تعمیر کارواش هیوندای ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

تعمیر کارواش هیوندای

تعمیر کارواش هیوندای کاروانش خانگی هیوندای یکی از محصولاتی است که بسیار پرکاربرد بوده و جهت مصارف مختلفی توسط افراد...

مقالات ادامه مطلب

تماس تلفنی